dilluns, 20 d’abril del 2020

COM ES LLEGEIX LA NOSTRA PROPOSTA?


Hem optat per no classificar ni agrupar sota criteris més o menys convencionals en els àmbits educatius. Totes elles porten només la referència de quin univers ha estat l'inspirador.
La intenció està en no posar-nos límits  o que no se’ls posin els docents davant d’un material o una proposta. Ans al contrari, que es deixin inspirar i s'animin a tunejar-ho si cal. La diferència entre al seva aplicació a un grup d’aprenents o un altre estarà marcada per la complexitat dels llenguatges usats o demanats per a la seva presentació i/o solució, la profunditat del repte, les ajudes o suports oferts, el que es tindrà en comte en el moment de fer autoavaluació, entre altres. Així cada docent o grup de docents han de fer un filtratge, prendre decisions sobre presentació, materials, suports , desenvolupament i avaluació.






Ens agrada imaginar-ho  com un “ fons d’armari” o un” rebost” que quan més diversificat i més ric, més possibilitats combinatòris ens dona. Tots tenim “peces de roba” que s’adapten a moltes ocasions diferents i que variant la combinació amb altres peces les combinem i  encara més si afegim complements. Amb només unes quantes peces ens podem vestir molt diferent cada dia. O com un rebost on hi ha molts aliments i depenent del temps que  tenim, dels gustos de cadascú, de les necessitats, del convidats que tenim, anem al rebost, veiem possibilitats i trobem combinatòries adequades. Aquesta és la mirada i l’oferta de la nostra proposta. No hi ha solucions, hi ha inspiracions i materials bases.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada